یکشنبه 30 اردیبهشت 1403

بانک عکس ایرانیان

جستجوگر پیشرفته سایت





تبلیغات ویژه

سایت اسکینک دات آی آر

آخرين ارسال هاي تالار گفتمان

loading...
عنوان پاسخ بازدید توسط
0 85 admin
0 94 admin
0 1982 admin
0 644 admin
0 1428 admin
0 787 admin
0 3868 admin
0 3217 admin
0 1194 admin
0 1526 admin
0 2676 admin
0 2160 admin
1 5915 siminzadeh
0 1978 admin
0 888 admin


 

   

                                                               

                                              

شبکه های اجتماعی فیس بوک و تویتر کماکان به این خبر با عنوان حادثه مشکوک و یا حادثه هسته ای واکنش نشان می دهند و آن را باعث وحشت عمومی می دانند.
 

به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز امشب پنج شنبه 18 خرداد ماه حادثه ای عجیب تمام نگاه ها را به سوی خود جلب کرد.
خبری که ابتدا با عنوان انفجار در آسمان شهرهای هسته ای ایران در بعضی سایت های اینترنتی منتشر شد و به سرعت از سوی سایت های خبری با استقبال روبرو شد.
سایت قاصد نیوز با تیتر انفجار در آسمان شهرهای هسته ای ایران به این خبر پرداخت و افزود این پدیده در شهرهای قم ، قزوین، سمنان و اراک مشاهده شده است.
سایت بالاترین با فرصت طلبی با انتشار این خبر عنوان کرد:" گفته می شود انفجار و دود حاصل از این انفجارها باعث وحشت مردم شده است" سعی در القای ترس و وحشت در بین مردم داشت.
شبکه های اجتماعی فیس بوک و تویتر کماکان به این خبر با عنوان حادثه مشکوک و یا حاثه هسته ای واکنش نشان می دهند و آن را باعث وحشت عمومی می دانند.
سایت مشرق نیوز نیز پدیده شی نورانی در آسمان شهرهای ایران را مربوط به مانور پدافند غیر عامل کرده و گفت: " این مانور بدون اطلاع قبلی برگزار شده است و به گفته سازمان پدافند غیرعامل با موفقیت برگزار شده است."
سایت خبرآنلاین اما با انتشار چند خبر در این زمینه از همه پرکارتر بود و با چند عنوان خبری، فیلم و عکس گفت: " فیلم گرفته شده از یک گوشی تلفن همراه است که در باکو پایتخت آذربایجان گرفته شده است."
سایت المنار لبنان وابسته به حزب الله لبنان نیز از مشاهده این پدیده عجیب در آسمان بیروت خبر داد تا شایعه انفجار در شهرهای هسته ای و یا حمله به شهر های هسته ای به سرعت فروکش کند.
سرویس کشکول جام نیوز هم در ساعات اولیه اینگونه نوشت: " به گزارش سرویس کشکول جام نیوز به نقل از سایت رسمی هوافضای بایکنور وابسته به سازمان فضایی ناسا سفینه مخابراتی Artor-h5 RQ در نزدیکترین فاصله خود نسبت به زمین قرار گرفت. این سفینه به علت فرار از نوعی تشعشعات خورشیدی مجبور به کاهش ارتفاع و مصون ماندن از زیان های احتمالی بود. مردم خاورمیانه این رویداد زیبا را حدود ساعت 16:42 به وقت گرینویچ مشاهده کردند. سفینه مزبور در حال حاضر در ارتفاع نرمال خود قرار گرفته است.
خبری که به نظر می رسد پایانی باشد بر شایعه های بامداد جمعه 19 خرداد ماه سال 1391 هجری شمسی.
اما این پدیده هر آنچه که باشد بر خلاف آنچه سایت های ضد انقلاب گفته اند باعث وحشت عمومی نشده است و در اکثر موارد عکس العمل طبیعی شهروندان به یک حادثه عجیب را به دنبال داشته است.
فیلمی که در اختیار جام نیوز قرار گرفته و منتشر شده است این مطلب را تایید می کند.

 

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,


بخش نظرات

این نظر توسط amir در تاریخ 1348/10/11 و 10:37 دقیقه ارسال شده است

سلام بر مدیر محترم pixpix
میدونم که برای سایتت خیلی زحمت میکشی اما برای اینکه زحماتت کامل بشه باید سایتت رو در سایت های دیگه معرفی کنی یا بهتر بگم باید تبلیغ بکنی اما برای تبلیغ هم باید پول بدی اما با گذاشتن باکس ما در سایتت و ارسال عنوان و لینک مطالب جالب سایتت به صورت رایگان سایتت رو در سایتهای دیگه تبلیغ کنی و خیلی ها رو به سمت سایت یا وبلاگت بکشونی
برای این کار فقط کافیه به صفحه زیر بروی و کد بالای صفحه را کپی و در ویرایش قالبت بگذاری بعد هم از طریق فرم زیر کد،لینک جذاب خودت رو ارسال کنی خیلی راخته فقط کافیه یکبار امتحان کنی تا حالشو ببری پس منتظر لینک جذابت هستم ....
http://badbox.ir/send.php?page=linksشکلک
پاسخ : عزیزم من عضو شدم ولی حساب کاربری فعال نیست .. فعالش کن مرسی


کد امنیتی رفرش


ورود کاربران


عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

موضوعات مطالب


درباره ما

    سایت تفریحی .سرگرمی

لینک دوستان


امکانات جانبی