چهارشنبه 13 تیر 1403

بانک عکس ایرانیان

جستجوگر پیشرفته سایت





تبلیغات ویژه

سایت اسکینک دات آی آر

آخرين ارسال هاي تالار گفتمان

loading...
عنوان پاسخ بازدید توسط
0 88 admin
0 97 admin
0 1985 admin
0 647 admin
0 1429 admin
0 789 admin
0 3870 admin
0 3218 admin
0 1195 admin
0 1527 admin
0 2677 admin
0 2162 admin
1 5919 siminzadeh
0 1979 admin
0 893 admin


جديدترين اس ام اس عاشقانه با توام ای شور ، ای دلشوره شیرین با توام ای شادی غمگین با توام ای غم ، غم مبهم ای نمی دانم … هر چه هستی باش ، اما کاش … نه ، جز اینم آرزوئی نیست : هر چه هستی باش ! ” اما باش! به ادامه مطلب مراجعه كنيد ا توام ای شور ، ای دلشوره شیرین با توام ای شادی غمگین با توام ای غم ، غم مبهم ای نمی دانم … هر چه هستی باش ، اما کاش … نه ، جز اینم آرزوئی نیست : هر چه هستی باش ! ” اما باش! ” ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس های عاشقانه و زیبا ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ آغوشت میتواند قشنگترین سرخط خبرها باشد وقتی تو میتوانی قشنگ ترین تیتر زندگی من باشی . . . ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس های عاشقانه و زیبا ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ زندگی همینه : انتظار یه آغوش بی منت یه بوسه بی عادت یه دوستت دارم بی علت باور کن زندگی همین دوست داشتنهای ساده س . . . ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس های عاشقانه و زیبا ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ساعت نشدم پشت به دیوار کنم خود را به دقیقه ها گرفتار کنم ساعت شده ام که دوستت دارم را هر ثانیه در گوش تو تکرار کنم . . . ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس های عاشقانه و زیبا ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ یکی از زیباترین لحظه ها لحظه‌ای که میبینی‌ یکی‌ لبخند رو لبشه و میدونی‌ که دلیل اون لبخند تویی . . . ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس های عاشقانه و زیبا ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اعتیاد هم دلیل زیبایی است برای مردن وقتی که تزریق هوای تو باشد . . . ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس های عاشقانه و زیبا ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ نفس مصنوعی یعنی : تو نباشی و من به عکست خیره شوم . . . ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس های عاشقانه و زیبا ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ﺗﺎ ﺩﯾﺮﻭﺯ ﻫﺮﭼﻪ ﻣﯽ ﻧﻮﺷﺘﻢ ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ ﺑﻮﺩ ! ﺍﺯ ﺍﻣﺮﻭﺯ، ﻫﺮﭼﻪ ﺑﻨﻮﯾﺴﻢ ﺻﺎﺩﻗﺎﻧﻪ ﺍست ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ ! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس های عاشقانه و زیبا ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ تو سرما بخوری من هم می خورم ! برای دو نفر که همدیگر را دوست دارند این یک اتفاقِ منطقی ست نه به ویروس ها ربط دارد نه هیچ چیزِ دیگر ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس های عاشقانه و زیبا ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ عشق پیروزت کند بر خویشتن عشق آتش می زند در ما و من عشق را دریاب و خود را واگذار تا بیابی جانِ نو ، خورشید وار ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس های عاشقانه و زیبا ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ بدنم موج برمیدارد روی دریای خیالت کوبانده می شوم به ساحل تنهایی و شن های داغ خواستن تو را درخود فرو می کشند و کفم بریده می شود از شوق شیدایی ! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس های عاشقانه و زیبا ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ می گویند عشق خدا به همه یکسان است ولی من می گویم مرا بیشتر از همه دوست دارد وگرنه به همه یکی مثل تو میداد . . . ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس های عاشقانه و زیبا ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ دنیا فهمید خیلی حقیر است وقتی گفتم : یک موی تو را به او نمیدهم . . . ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس های عاشقانه و زیبا ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ساعتی که رفتار تند عقربه هایش را کنار تو طاقت نداشتم خواب مانده است . . . ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس های عاشقانه و زیبا ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ کاش میشد بچگی را زنده کرد کودکی شد،کودکانه گریه کرد شعر ” قهر قهر تا قیامت” را سرود آن قیامت، که دمی بیش نبود فاصله با کودکی هامان چه کرد ؟ کاش میشد ، بچگانه خنده کرد … ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس های عاشقانه و زیبا ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ تو را سفید می نویسم که ازدحام تمام رنگ هاست و عاشقانه می خوانم عشقی که حاصل جمع تمام عاطفه هاست ! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس های عاشقانه و زیبا ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ سفری به دور دنیاست وقتی دستانم تا انتها رویت را نوازش می کنند . . . ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس های عاشقانه و زیبا ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ در شعرهایم “من” و “تو” بسیار است اما قحطی “ما” آمده انگار ! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس های عاشقانه و زیبا ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ تقدیم به کسی که قالیچه ی یادش را هرگز در ایوان فراموشی پهن نخواهم کرد ! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس های عاشقانه و زیبا ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ مقصد مهم نیست ، مسیر هم مهم نیست حتی خود سفر هم چندان مهم نیست ، همسفر خیلی مهمه . . . ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس های عاشقانه و زیبا ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ دوﺳﺘﺖ دارم ﻫﺪﯾﻪ اﯾﺴﺖ ﮐﻪ ﻫﺮ ﻗﻠﺒﯽ ﻓﻬﻢ ﮔﺮﻓﺘﻨﺶ را ﻧﺪارد ! ﻗﯿﻤﺘﯽ دارد ﮐﻪ ﻫﺮ ﮐﺴﯽ ﺗﻮان ﭘﺮداﺧﺘﻨﺶ را ﻧﺪارد ! ﺟﻤﻠﻪ ﮐﻮﺗﺎﻫﯽ اﺳﺖ اﻣﺎ ﻫﺮ ﮐﺴﯽ “ﻟﯿﺎﻗﺖ” ﺷﻨﯿﺪﻧﺶ را ﻧﺪارد ! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس های عاشقانه و زیبا ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ من میتونم دنیا رو یه دستی فتح کنم به شرطی که اون دست دیگه ام رو تو گرفته باشی . . . ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس های عاشقانه و زیبا ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ در دنیا فقط 3 نفر هستند که بدون هیچ چشم داشت و منتی و فقط به خاطر خودت خواسته هایت را برطرف می کنند ! پدر و مادرت و نفر سومی که خودت پیدایش می کنی . . . ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس های عاشقانه و زیبا ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ بنام دوگل بهشت یکی عشق و دیگری سرنوشت به قلم گفتم بنویس ؟ هرچه دلش خواست نوشت مارا خاک پای دوست ، دوست را تاج سر ما نوشت . . . ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس های عاشقانه و زیبا ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ به جان چشمانت قسم این بار چنان رفتنی ام که کاسه های آب را هم قسم دهی ، نه آن روزها بر میگردد و نه من . . . منبع radsms.com با توام ای شور ، ای دلشوره شیرین با توام ای شادی غمگین با توام ای غم ، غم مبهم ای نمی دانم … هر چه هستی باش ، اما کاش … نه ، جز اینم آرزوئی نیست : هر چه هستی باش ! ” اما باش! ” ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس های عاشقانه و زیبا ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ آغوشت میتواند قشنگترین سرخط خبرها باشد وقتی تو میتوانی قشنگ ترین تیتر زندگی من باشی . . . ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس های عاشقانه و زیبا ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ زندگی همینه : انتظار یه آغوش بی منت یه بوسه بی عادت یه دوستت دارم بی علت باور کن زندگی همین دوست داشتنهای ساده س . . . ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس های عاشقانه و زیبا ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ساعت نشدم پشت به دیوار کنم خود را به دقیقه ها گرفتار کنم ساعت شده ام که دوستت دارم را هر ثانیه در گوش تو تکرار کنم . . . ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس های عاشقانه و زیبا ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ یکی از زیباترین لحظه ها لحظه‌ای که میبینی‌ یکی‌ لبخند رو لبشه و میدونی‌ که دلیل اون لبخند تویی . . . ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس های عاشقانه و زیبا ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اعتیاد هم دلیل زیبایی است برای مردن وقتی که تزریق هوای تو باشد . . . ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس های عاشقانه و زیبا ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ نفس مصنوعی یعنی : تو نباشی و من به عکست خیره شوم . . . ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس های عاشقانه و زیبا ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ﺗﺎ ﺩﯾﺮﻭﺯ ﻫﺮﭼﻪ ﻣﯽ ﻧﻮﺷﺘﻢ ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ ﺑﻮﺩ ! ﺍﺯ ﺍﻣﺮﻭﺯ، ﻫﺮﭼﻪ ﺑﻨﻮﯾﺴﻢ ﺻﺎﺩﻗﺎﻧﻪ ﺍست ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ ! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس های عاشقانه و زیبا ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ تو سرما بخوری من هم می خورم ! برای دو نفر که همدیگر را دوست دارند این یک اتفاقِ منطقی ست نه به ویروس ها ربط دارد نه هیچ چیزِ دیگر ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس های عاشقانه و زیبا ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ عشق پیروزت کند بر خویشتن عشق آتش می زند در ما و من عشق را دریاب و خود را واگذار تا بیابی جانِ نو ، خورشید وار ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس های عاشقانه و زیبا ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ بدنم موج برمیدارد روی دریای خیالت کوبانده می شوم به ساحل تنهایی و شن های داغ خواستن تو را درخود فرو می کشند و کفم بریده می شود از شوق شیدایی ! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس های عاشقانه و زیبا ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ می گویند عشق خدا به همه یکسان است ولی من می گویم مرا بیشتر از همه دوست دارد وگرنه به همه یکی مثل تو میداد . . . ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس های عاشقانه و زیبا ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ دنیا فهمید خیلی حقیر است وقتی گفتم : یک موی تو را به او نمیدهم . . . ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس های عاشقانه و زیبا ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ساعتی که رفتار تند عقربه هایش را کنار تو طاقت نداشتم خواب مانده است . . . ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس های عاشقانه و زیبا ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ کاش میشد بچگی را زنده کرد کودکی شد،کودکانه گریه کرد شعر ” قهر قهر تا قیامت” را سرود آن قیامت، که دمی بیش نبود فاصله با کودکی هامان چه کرد ؟ کاش میشد ، بچگانه خنده کرد … ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس های عاشقانه و زیبا ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ تو را سفید می نویسم که ازدحام تمام رنگ هاست و عاشقانه می خوانم عشقی که حاصل جمع تمام عاطفه هاست ! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس های عاشقانه و زیبا ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ سفری به دور دنیاست وقتی دستانم تا انتها رویت را نوازش می کنند . . . ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس های عاشقانه و زیبا ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ در شعرهایم “من” و “تو” بسیار است اما قحطی “ما” آمده انگار ! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس های عاشقانه و زیبا ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ تقدیم به کسی که قالیچه ی یادش را هرگز در ایوان فراموشی پهن نخواهم کرد ! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس های عاشقانه و زیبا ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ مقصد مهم نیست ، مسیر هم مهم نیست حتی خود سفر هم چندان مهم نیست ، همسفر خیلی مهمه . . . ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس های عاشقانه و زیبا ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ دوﺳﺘﺖ دارم ﻫﺪﯾﻪ اﯾﺴﺖ ﮐﻪ ﻫﺮ ﻗﻠﺒﯽ ﻓﻬﻢ ﮔﺮﻓﺘﻨﺶ را ﻧﺪارد ! ﻗﯿﻤﺘﯽ دارد ﮐﻪ ﻫﺮ ﮐﺴﯽ ﺗﻮان ﭘﺮداﺧﺘﻨﺶ را ﻧﺪارد ! ﺟﻤﻠﻪ ﮐﻮﺗﺎﻫﯽ اﺳﺖ اﻣﺎ ﻫﺮ ﮐﺴﯽ “ﻟﯿﺎﻗﺖ” ﺷﻨﯿﺪﻧﺶ را ﻧﺪارد ! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس های عاشقانه و زیبا ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ من میتونم دنیا رو یه دستی فتح کنم به شرطی که اون دست دیگه ام رو تو گرفته باشی . . . ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس های عاشقانه و زیبا ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ در دنیا فقط 3 نفر هستند که بدون هیچ چشم داشت و منتی و فقط به خاطر خودت خواسته هایت را برطرف می کنند ! پدر و مادرت و نفر سومی که خودت پیدایش می کنی . . . ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس های عاشقانه و زیبا ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ بنام دوگل بهشت یکی عشق و دیگری سرنوشت به قلم گفتم بنویس ؟ هرچه دلش خواست نوشت مارا خاک پای دوست ، دوست را تاج سر ما نوشت . . . ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس های عاشقانه و زیبا ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ به جان چشمانت قسم این بار چنان رفتنی ام که کاسه های آب را هم قسم دهی ، نه آن روزها بر میگردد و نه من . .

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0



بخش نظرات


کد امنیتی رفرش


ورود کاربران


عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

موضوعات مطالب


درباره ما

    سایت تفریحی .سرگرمی

لینک دوستان


امکانات جانبی