چهارشنبه 13 تیر 1403

بانک عکس ایرانیان

جستجوگر پیشرفته سایت





تبلیغات ویژه

سایت اسکینک دات آی آر

آخرين ارسال هاي تالار گفتمان

loading...
عنوان پاسخ بازدید توسط
0 88 admin
0 97 admin
0 1985 admin
0 647 admin
0 1429 admin
0 789 admin
0 3870 admin
0 3218 admin
0 1195 admin
0 1527 admin
0 2677 admin
0 2162 admin
1 5918 siminzadeh
0 1979 admin
0 893 admin


سلام . ببخشيد بيدارت کردم .

گفتم نکنه داري خواب بد مي بيني

الله اکبر

الله اکبر
.
.
.
.
.
بيدار شو وقت نمازه

اين اس ام اس فقط جهت بيدار کردن شما از خواب ميباشد!

لطفا پس از خواندن آن لبخند زده و سعي کنيد دوباره بخوابيد

                              بقيه درادامه مطلب...

سلام. اصلاً نمی خواستم بیدارت کنم ولی مجبورم.

من می خوام برم w c ولی تاریکه می ترسم تو رو خدا تو هم بیا!!

می خواستم ببینم شبا که می خوای بخوابی

گوشیتو خاموش می کنی که سره کارت نزارن…!!

من آلان تو آمریکا هستم،

می خواستم ببینم راسته می گن وقتی اینجا روز باشه اونجا شبه؟

خوش حالم که خوابی عزیزم! چون اگه بیدار بودی

و می دونستی از دلتنگی تو خوابم نمی بره حتماً خوابت نمی برد!!

بيدار شو ....... گفتم بيدارت کنم که صبح خواستي بري بيرون

خواب نموني تشکر لازم نيست

سلام، خوبی؟

ببخشيد بی موقع مزاحم شدم

يه سوال فنی داشتم, به نظر شما

کمک فنر ماشين بيگلی بيگلی چی بود

که گوريل انگوری روش مينشست؟

جیگرم ، نفسم ، همسرم ، همدستم و همپام درد می کنه !

یه دکتر خوب سراغ نداری !

ببخشيد که مزاحمت شدم ميخواستم

بگم شبا که ما ميخوابيم آقا پليسه بيداره

می خواستم ببینم ساعت چنده؟

چون ساعتم خوابیده دلم نیومد بیدارش کنم!

مي خواستم يه چيز مهم رو بگم
پاهات از زير لحاف اومده بيرون . يه وقت سرما نخوري

 

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


بخش نظرات

این نظر توسط چیز در تاریخ 1392/10/15 و 13:10 دقیقه ارسال شده است

خیلی چرت بود میخواستم شوخی کنم یکم بخندیم خوب بود
شکلک:شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش


ورود کاربران


عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

موضوعات مطالب


درباره ما

    سایت تفریحی .سرگرمی

لینک دوستان


امکانات جانبی