چهارشنبه 13 تیر 1403

بانک عکس ایرانیان

جستجوگر پیشرفته سایت





تبلیغات ویژه

سایت اسکینک دات آی آر

آخرين ارسال هاي تالار گفتمان

loading...
عنوان پاسخ بازدید توسط
0 88 admin
0 97 admin
0 1985 admin
0 647 admin
0 1429 admin
0 789 admin
0 3870 admin
0 3218 admin
0 1195 admin
0 1527 admin
0 2677 admin
0 2162 admin
1 5918 siminzadeh
0 1979 admin
0 893 admin


لرزش صدات،برق نگات،تپش قلبت،

نفسهای تندت،همه اینا نشونه اینه که،تیروئیدت فعاله.

از سر سبزترین نقطه ی قلبم

یونجه نثارت می کنم.

                                      بقيه در ادامه مطلب...

کاش می توانستم همچون پرنده ای پروبال شکسته باشم

تا در کنج قلبت خانه ای بسازم

تا آنفولانزای مرغی بگیری، بمیری،نکبت

میدونی چرا اونقد ستاره دورت جم شده؟

آخه دنیا فقط یه ماه داره

اونم تویی.

امضا چوپان دروغگو!

۱۲۳ + ۵۷ + ۹ + ۱۲ ۳۵۶ + ۴

هر جور حساب می‌کنم، تو آدم بشو نیستی

جهان بیش از ۶ میلیارد جمعیت دارد

یکی نیست به منه احمق بگه: چرا واسه تو مسیج فرستادم

از خدا پول خواستم، بانک داد، درخت خواستم،

جنگل داد، اتاق خواستم، خونه داد،

حالا میترسم ازش تو رو بخوام یه گله گوسفند بده

میدونی فرق تو با میرزا نوروز چیه؟

اون پول داشت کفش نمیخرید

تو گوشی داری اس ام اس نمیدی!

دلت مثل یه دریاست

پس اجازه میدی جورابامو توش بشورم؟

خانه قلبم را از غم پاک کردی،

حالا که زحمت می کشی،

یه دستمال هم روی میز بکش

دوست دارم یه سنگ بردارم و روی اون بنویسم:

دلم برات تنگ شده و اونو محکم بکوبونم توی سرت

تا بفهمی که فراموش کردن من چقدر سخت و دردناکه

اگر من لیلی بشم تو مجنون

من سام بشم تو نرگس

من شیرین بشم تو فرهاد

و من حوا بشم تو هیچوقت آدم نمی شی

دلم بدجور هوای دستهات رو کرده

لحظه شماری می کنم

برای اون لحظه که حقت رو کف دستت بذارم

اون طرز نگاهت اون صورت ماهت

 اون چشمای نازت منو یاد گدای سر کوچه میندازه!

توخیلی خوشکلی توخیلی ماهی

من همیشه به توحسودی کردم

.

.

.ولی من چی من یه خالی بندم

 

امتیاز : نتیجه : 1 امتیاز توسط 3 نفر مجموع امتیاز : 3



بخش نظرات


کد امنیتی رفرش


ورود کاربران


عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

موضوعات مطالب


درباره ما

    سایت تفریحی .سرگرمی

لینک دوستان


امکانات جانبی