چهارشنبه 13 تیر 1403

بانک عکس ایرانیان

جستجوگر پیشرفته سایت





تبلیغات ویژه

سایت اسکینک دات آی آر

آخرين ارسال هاي تالار گفتمان

loading...
عنوان پاسخ بازدید توسط
0 88 admin
0 97 admin
0 1985 admin
0 647 admin
0 1429 admin
0 789 admin
0 3870 admin
0 3218 admin
0 1195 admin
0 1527 admin
0 2677 admin
0 2162 admin
1 5918 siminzadeh
0 1979 admin
0 893 admin


متن سنگ قبر بزرگان ایران

ای انسان هر که باشی و از هر جا که بیایی

میدانم خواهی آمد . من کوروشم که برای پارسی ها این دولت وسیع را بنا نهادم.

بدین مشتی خاک که تن مرا پوشانده رشک مبر

متن سنگ قبر پروین اعتصامی

آنکه خاک سیه اش بالین است

اختر چرخ ادب پروین است

گرچه جز تلخی از ایام ندید

هر چه خواهی سخنش شیرین است

                                                                        بقیه در ادامه مطلب....

متن سنگ قبر فروغ فرخزاد:

من از نهایت شب حرف میزنم

من از نهایت تاریکی

و از نهایت شب حرف می زنم

اگر به خانه من آمدی برای من

ای مهربان چراغ بیار و یک دریچه

که از آن به ازدحام کوچه خوشبخت بنگرم

متن سنگ قبر فریدون مشیری

سفر تن را تا خاک تماشا کردی

سفر جان را از خاک به افلاک ببین

گر مرا می جویی

سبزه ها را دریاب با درختان بنشین

متن سنگ قبر فردین

بر تربت پاکت بنشینم غمناک

کوهی ز هنر خفته بینم در خاک

از روح بزرگ هنریت فردین

شاید مددی به ما رسد از افلاک

متن سنگ قبر خسرو شکیبایی

در ازل پرتو حسنت ز تجلی دم زد

عشق پیدا شد و آتش به همه عالم زد

متن سنگ قبر حافظ :

بر سر تربت ما چون گذری همت خواه

که زیارتگه رندان جهان خواهد بود

متن سنگ قبر سهراب سپهری

به سراغ من اگر می آیید

نرم و آهسته بیایید

مبادا که ترک بردارد چینی نازک تنهایی من

متن سنگ قبر منوچهر نوذری

ز حق توفیق خدمت خواستم دل گفت پنهانی

 

چه توفیقی از این بهتر که خلقی را بخندانی

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0



بخش نظرات


کد امنیتی رفرش


ورود کاربران


عضويت سريع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد

موضوعات مطالب


درباره ما

    سایت تفریحی .سرگرمی

لینک دوستان


امکانات جانبی